niedziela, 20 stycznia 2013

Wyzwanie - Zabawa :)

Kochani ostatnio krążę myślami na temat Świąt Wielkanocy. Zastanawiam się jakie przygotować tutoriale na bloga, jak ozdobić swój stół,  jakich użyć sposobów do wykonania pisanek  i wiele wiele innych.        

Szukając natchnienia w internecie, natrafiłam na rzeczy wykonane z wytłaczanek po jajkach. Po wiem Wam że są niesamowite, pełne pomysłów i kolorów, można z nich wszystko, jedynym ograniczeniem jest nasza fantazja.
Większość z Was ma dzieci lub wnuki, ja co prawda nie mam, ale sama jestem trochę jak dziecko i cieszą mnie takie kolorowe sprawy. Myślę że to miły sposób na spędzenie wspólnego czasu - fajna zabawa dla całej rodzinki :)



Dlatego pomyślałam o zorganizowaniu zabawy, wyzwania - 
Weekendowe Wytłaczanki!!!



Kto może brać udział
  • Osoby posiadające bloga, które umieściły powyższy baner ( + link bezpośredni do tego posta)
  • Dodatkowo pierwsze 3 osoby które nie posiadają bloga, ale mają profil google

 Zasady Zabawy Dla Osób Posiadających Bloga


1.  Umieść banerek Weekendowe Wytłaczanki (olinkuj go )
2. Wykonaj prace z wytłaczanki zgodnie z podanym przeze mnie tematem (temat prac będę podawać w niedziele wieczorem)
3.  W Weekend (tj sobota lub niedziela )przedstaw swoje dzieło na swoim blogu, zdjęcia i krótki opis.
4. Zaglądaj i komentuj prace innych blogowiczów biorących udział w zabawie.
5. Wstaw pod moim artykułem wyzwaniowym (ukaże się w każdą sobotę), zdjęcie swojej pracy i bezpośredni link do Twojego posta, który dotyczy zabawy - link wstaw za pośrednictwem Linky Tools. (napiszę co i jak :) )

  Zasady Zabawy Dla Pierwszych 3 Osób Posiadających Profil Google


1. Wykonaj prace z wytłaczanki zgodnie z podanym przeze mnie tematem (temat prac będę podawać w niedziele wieczorem)
2.  W Weekend (tj sobota lub niedziela ) wyślij swoją pracę - zdjęcia + krótki opis, na maila minifilcus@wp.pl (umieszczę je na blogu)
3. Zaglądaj i komentuj prace innych blogowiczów biorących udział w zabawie. ( możecie dodać bloga tych osób do listy obserwowanych).

Nagroda

Wszystkie osoby biorące udział w zabawie i spełniające warunki zabawy:
  • Baner (tylko osoby posiadające bloga)
  • Wykonanie i przedstawienie pracy
  • Komentowanie prac pozostałych osób
  • Wstawienie  pod moim postem swojego zdjęcia z bezpośrednim linkiem przez Linky Tools (tylko osoby posiadające bloga)
Wezmą udział w co miesięcznym losowaniu niespodzianki, wykonanej przeze mnie :). Jeśli dana osoba nie spełni wszystkich warunków nie weźmie udziału w losowaniu nagrody, ale nadal pozostanie uczestnikiem zabawy Weekendowe Wytłaczanki.

 
Zanim stwierdzicie że to nie dla Was przejrzyjcie w necie, w grafice pod hasłem idea egg carton :)

Wyzwanie planuję zacząć w następną niedzielę, zainteresowanym przypominam o nie wyrzucaniu wytłaczanek!!!
Zabawa będzie trwać co najmniej 3 miesiące, wyjdzie to w praniu :) 

Pamiętajcie o Filcusiowej nagrodzie :) 
 
Zapraszam Wszystkich Chętnych do zabawy !!!

Ps. Jeśli macie jakieś pytania, uwagi co do zabawy, regulaminu, jej trwania a może jakieś wskazówki jak zrobić to lepiej - Piszcie !!!

Pozdrawiam,
Gosia

19 komentarzy:

  1. Gosiu, bardzo zaciekawił mnie Twój projekt, ale muszę spasować. Mam Trzy ważne rzeczy do zrobienia, za które się zabrałam i chyba nie dam rady. Może następnym razem, ale gratuluje pomysłu i będę się przyglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale dziękuje za miłe słowa i odpowiedź :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Muszę pomyśleć nad jakimś fajnym pomysłem na wykorzystanie wytłaczanki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mnóstwo fajnych rzeczy, zachęcam do zabawy :)

      Usuń
  3. Czy to muszą być rzeczy zrobione teraz, czy mogą być te wykonane wcześniej?
    Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w następną niedzielę podam temat na jaki będziemy tworzyć, zwierzęta owady, rzeczy itp. i jeśli Twoja wcześniejsza praca będzie zgadzać się z tematem jak najbardziej możesz ją zaprezentować.

      Usuń
    2. Aniu widziałam Twoje kurki i kwiaty - na pewno się pojawią, ale zdecydowanie bliżej świąt. Dodam że bardzo fajnie Ci wyszły :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Będę kibicować uczestniczkom. W wyszukiwarkę można także wklepać hasło eeg carton crafts - ocean inspiracji . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też sprawdzałam pod tym hasłem :), dużo fajnych pomysłów. Szkoda że nie chcesz się dołączyć :(. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ciekawy blog ;)


    Obserwuje i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki:} Wspaniały pomysł, świetnie zaprojektowany, gratuluję:} chętnie bym się przyłączyła jednak obawiam się, że zabraknie mi konsekwencji z powodu braku czasu:) ale będę śledzić z pewnością bo bardzo mi się ta zabawa podoba. Gdzieś widziałam takie bardzo ciekawie wykonane lampki, a dokładnie to była girlanda świetlna zrobiona z wytłaczanki:} tak mi się spodobała, że pomyślałam, że warto taką wykonać, a teraz tutaj taka super gąsieniczka...:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :). Chyba nie będzie kogo śledzić poza mną :).
      Ale zachęcam do zaglądania :). Girlanda o której mówisz faktycznie wygląda nieziemsko.

      Usuń
  7. Świetny pomysł :) Ja niestety w weekendy pracuję więc nic z tego, ale będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytlaczanke juz mam .... Zobaczymy jaki bedzie temat ..:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie bardzo się cieszę że będziesz ze mną walczyć :)

      Usuń
  9. Czyli na wykonanie pracy ma sie tydzien??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba że wolisz inaczej, to możemy zmienić reguły :). W niedzielę podam temat pracy :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...