czwartek, 10 stycznia 2013

Siedmiu Wspaniałych

 ...... Męęęęężczyzn



W  zabawę "wpakował" mnie Promyczek, nie to żebym była zła, nie bolało, co więcej było całkiem miło :)

Zasady:

 1. Wymieniamy 7 waszym zdaniem naj naj panów, nie gra roli, czy cenicie ich za piękną buźkę, czy też za jakieś inne przymioty, grunt, żeby Wam się podobał. Mogą być aktorzy,  postacie animowane - aby płeć męska :)

2. Uzasadniamy przynajmniej jeden wybór, dlaczego ten, a nie inny pan. W miarę możliwości wstawiamy fotkę albo filmik.
3. Napisz, w jakiej kolejności tworzysz swoją listę Wspaniałych
4. Otaguj przynajmniej jedną osobę.



Moja Lista utworzona od naj naj :)


1. Nie będę oryginalna, ale mój numer jeden to oczywiście Mąż. Nie mogę napisać inaczej, bo zna adres mojego bloga :P. Żartuje :), tzn. faktycznie zna, nieważne :). Dlaczego numero uno - za to że jest, za jego cierpliwość, za spokój  - nawet jak wróci do domu i zamiast obiadu zaserwuje mu kolejnego filcaka, uśmiechnie się i nie uczyni żadnego wyrzutu. Za to że jeździ po moje wełenki :) i dyskutuje z Panią sprzedawczynią o wołkach zbożowych :).  Za to że Kocha to co robię i za to że Kocha mnie taką jaka jestem. Zdjęcia nie wstawiam bo mężulek nie mieści się w kadrze :)

2. Louis de Funès - Nieśmiertelny francuski reżyser i aktor komediowy. Co cenię w tym choleryku :)?, no właśnie tę jego charyzmę, energię a przede wszystkim mimikę. Jego miny po prostu uwielbiam, to jak się złości, jak marszczy brwi, jak krzyczy, macha rękami - jest cudowny :). Zresztą strasznie ciepło mi się kojarzy, może dlatego, że jest podobny do mojego Taty, co prawda nie z charakteru ale z wyglądu. Za Skąpca, za Kapuśniaczek i za wiele wiele innych i za wspomnienie niedzielnych rodzinnych obiadków :). Jakby żył, ucałowała bym go w tę jego łysinę :)



3. Dany Boon - kolejny francuski aktor i reżyser. Nic na to nie poradzę, ale szaleję za francuskimi komediami - uczą i bawią. Postacie może są przerysowane, ale stawiają na naturalny wygląd i pełną ekspresji grę. Wracając do Dany Boon, przede wszystkim za "Jeszcze dalej niż północ",  "Nic do oclenia". Z niecierpliwością czekam na nowy film "Wyszłam za mąż, zaraz wracam".
A i jeszcze za jego uśmiech, małe oczka i odstające uszy :)




4. George Michael - za koncert Unplugged, za niesamowity głos, wyczucie rytmu i za większość piosenek :)




5. Alejandro Sanz - za to że jest Hiszpanem :), oczywiście przystojnym Hiszpanem :). Za gorącą krew, hiszpańskie rytmy, ochrypnięty głos i czarne głębokie oczy :).




6. Marcin Dorociński - za świetna grę aktorską, fantastyczną kreację w "Ogród Luizy" . Moim zdaniem, jeden z lepszych Polskich aktorów. Po za tym, ma to coś w sobie :)



7. Wojciech Cejrowski - tak dobrze widzicie :).
Przede wszystkim Za MEKSYK :))) 



 EneDueRabe do zabawy ........wybieraaam Nitki Ariadny
Mam nadzieję, że sprawi Ci to tyle przyjemności co mi :), 
albo że przynajmniej nie będziesz na mnie zła :)).


 Jak się Wam podobają "moi chłopcy" :)?


Pozdrawiam,
Gosia

23 komentarze:

  1. Nie będę zła:) Dziękuję bardzo! No to teraz będę miała o czym myśleć;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ulżyło mi :), z niecierpliwością czekam na Twoich wspaniałych :)

      Usuń
  2. O Dorocińskim też myślałam, ale już mi się nie zmieścił.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły wybór :) Panów nr 1,3 i 5 nie znam, ale po Twojej rekomendacji widzę, że warto poradzić się wujka Google ;) Oczywiście poza nr 1 hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na na pewno znasz tylko nie kojarzysz, jeśli chodzi o Dany Boon reklamują z nim i z Diane Kruger nowy Kinowy film - "Wyszłam za mąż zaraz wracam"

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy wybór! Ja też powinnam przedstawić moją siódemkę, tylko na razie brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzieciństwie zaśmiewałam się na filmach z Panem nr 1, a z Panem numer 2, "zwiedziłam" kawał świata ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh,miało być Pan numer 7 zamiast dwa ;-) Jestem ostro zaziębiona i mam kłopoty z koncentracją, pozdrowionka :-)

      Usuń
    2. Pana nr 7 mam wszystkie płyty DVD, uwielbiam z nim podróżować, ale Meksyk lubię najbardziej :). W takim razie życzę zdrówka :)

      Usuń
  6. Słoneczko Twoje filcaki nie tylko że lubię ale one nawet mówią do mnie jak śpię, są ze mną wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ... ah przepraszam nie przedstawiłem się, to mówiłem oczywiście je mężulek :> i korzystając z okazji chcę powiedzieć że pozostałe numery uśmiechają się na zdjęciach bo dowiedziały się że ich właśnie wybrałaś ;)są szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wszyscy się uśmiechają, wiesz że ja lubię sympatyczne uśmiechnięte mordki :)

      Usuń
  8. Dzień doberek na rondelek
    czy już wstał mój kartofelek?
    Humor mam dziś beznadziejny
    ktoś mi z rana jest potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślę milion buziaczków na powitanie
    i szepce do uszka "Dzień dobry Kochanie"!
    Oby dzień dzisiejszy wspólnie spędzony,
    Był romantyczny i zakręcony

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobiegałam u Ciebie, cudne rzeczy robisz. Pozwolisz, że będę Cię obserwować:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...