piątek, 25 stycznia 2013

Panda Origami 3D

Przedstawiam Wam pandę, wykonaną z papieru przy użyciu techniki Origami 3D. Jest to moje pierwsze origami wykonane z tego typu łapkami i muszę powiedzieć, że trochę było z nimi zabawy. Misiaka złożyłam według znalezionego wzoru, prócz wspomnianych kończyn, gdyż przy ich wykonaniu musiałam zrezygnować z poziomu 0 (nie szło inaczej).  Uszka, nosek, oczka i bambus ufilcowałam z wełenki, może powinnam zostać przy papierze, ale już tak mam że wolę filc :)



Jak widzicie użyłam jednej z nowych wstążek. Pandę wykonałam na zamówienie, dla Pani Moniki, która z kolei chce uszczęśliwić 8 letnią córcię. 
Mam nadzieję, że dziewczynka będzie zadowolona :).

I na koniec najważniejsze - Bardzo, bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Buźka :)

Gosia

26 komentarzy:

  1. Oj zdolna Ty jesteś. I chociaż origami, to nie moja bajka, to szalenie mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem:)) super panda, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Ile czasu zajmuje Ci złożenie tych małych elementów? Ich ilość jest ... hmmm... konkretna;) - i to mnie zawsze skutecznie odstraszało od spróbowania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie twoje origami są piękne (mój faworyt to bałwanek). Panda na pewno spodoba się dziewczynce.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt zachwycający! Dziewczynka na pewno doceni trud włożony w wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowa słodka panda :D Zazdroszczę cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, wygląda przepięknie! :)) masz talent ;) a pandy są super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu wspaniala i na pewno sie spodoba...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super misiak i podziwiam za technikę wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, Ty to masz cierpliwość w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane dziękuje Wam za miłe komentarze :). Faktycznie przy tego typu Origami jest troszkę zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie origami to czarna magia:D świetnie Ci wyszło, jesteś strasznie zdolna:D na pewno jej się spodoba:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, świetna robota - panda wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudna:)Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz widzę takie cudo, podziwiam i to ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny i pocieszny misiaczek . Mam na swoim koncie podobnego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), a powiedz mi, też miałaś kłopoty z rączkami i nóżkami?

      Usuń
  18. witam mam prośbę czy mogła bym dostac instrukcjeę jak wykonac taką pande jesli tak to bardzo proszę ale na maila domini1995@tlen.pl z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukam, link wstawię w komentarzu przy okazji będzie dla innych :)

      Usuń
    2. Podaję Link Diagram Panda Origami 3D - http://www.flickr.com/photos/jewellia7777/5155908064/

      Usuń
  19. Bardzo słodka Pandeczka :) Z tutka na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...