czwartek, 24 stycznia 2013

Na różowo

Świnka z Angry Birds innowacyjnie, bo na różowo. Świnka jest prezentem dla bratowej, która pozazdrościła braciszkowi :).  A że jej ulubionym kolorem był i jest róż pod każdą postacią, świnka nie mogła wyglądać inaczej. Prosiunkowi zamontowałam breloczek, by mógł "dyndać" przy kluczach od samochodu.



Bratowa jeszcze poprosiła o  komplet filcowej biżuterii dla swojej siostry. Tym razem miał przeważać kolor fioletowy. Koraliki od bransoletki przewlekłam przez wstążkę. Filcowe kolczyki dodatkowo ozdobiłam kuleczkami ozodbnymi i szklanymi koralikami Swarovskiego (bicone beads crystal heliotrope)



A to moje ostatnie zakupy. Wiklinowy kosz, jajeczka styropianowe, kokardki i wełna czesankowa.
Wszystko to posłuży mi do wykonania dla Was wymiankowych pisanek, za które już się ostro wzięłam :).



Pozdrawiam,
Gosia

43 komentarze:

  1. Super świneczka:)Moje dzieci uwielbiają tą grę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Mój starszy brat non stop w nią gra :)

      Usuń
  2. Jak świnka, to tylko na różowo :))) Śliczna!
    No, ten kosz zakupów robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oryginale jest zielona, ale ja też uważam że jak świnka to tylko róż :)

      Usuń
  3. Wspaniały prosiaczek. Biżutki również, są w fajnych kolorkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I świnka, i biżuteria jak zwykle na najwyższym poziomie. A jakie cudne wstążki...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a na wstążki ostatnio choruję :)

      Usuń
  5. Kiedyś byłam uzależniona od grania w prosiaczki ;)
    Tasiemki przecudne, zwłaszcza ta z różową koronką i w kotwice.
    Aż nie mogę się doczekać kiedy pokażesz co z nich zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie, grał kiedyś w to braciszek (starszy), a uzależniony to jest mój szef :)

      Usuń
  6. To się będzie działo, mam na myśli poczynione zakupy :) Wytworki superowe, świnka słodka jak cukierek!!. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie będzie, mam nadzieję, że czasu starczy na wszystko :)

      Usuń
  7. Ale fajnie, bo ja tez jestem w kolejce. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świnka fajna :))))))) miłej pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna:) A biżuteria... Cudeńko!
    Widzę, że jesteś zwarta i gotowa do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem, najgorzej że po drodze coś jeszcze mi się ubzdura :)

      Usuń
  10. Ale zaszalałas/swinka jest cukierkowa/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczniutkie !przecydnie dobrane kolorki...:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza świnka :) I bardzo ładnie zrobiony komplecik...Ja też dzisiaj kupuję wełnę co by wiosenne wyroby zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak mi się marzy wiosna :). Ale u Ciebie już całkiem kolorowo :)

      Usuń
  13. Piękne. Świnka powala. Korale też niczego sobie - mój ulubiony kolor :) Tutaj jeszcze zima, a ty juz za jaja się zabierasz - w sumie mądrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuteria piękna,a świnka urocza,pewno podbije serce bratowej,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świnka jest cudowna :) No nie dziwię się, że bratowa pozazdrościła,też zazdroszczę :) Gosiu dziękuję za komentarz na moim blogu jednak zamiast go opublikować to usunęłam :((((((( Gapa ze mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno się mówi, coś może na to poradzimy :)

      Usuń
  16. Świnka jest odjazdowa i w ulubionym kolorze mojej Amelki :) a korale w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świnka genialna, korale cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chcę taką świnkę!!!! Jest genialna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaka super świnka:D świetna jest te ząbki:D komplecik też fajny, lubię fioletowy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), fioletowy to też mój jeden z ulubionych kolorów :)

      Usuń
  20. Super świnka :) Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świnka jest super:)Komplecik cudny:)Niezłe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a co do zakupów niezły to tez był rachunek :)

      Usuń
  22. jejku jaka słodka ta świnka :)
    ps. muszę się zaopatrzyć w takie wstążeczki jak na zdjęciu bo prześliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), wstążek jest teraz pełno, różnych do wyboru. Niby tanie ale jak się zbierze je do kupy, to rachunek jest imponujący :(, ale nieważne wstążki są świetne :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...