poniedziałek, 14 stycznia 2013

Mój mały recykling

Przed świętami nie tylko sprzątnęłam w domku, ale uporządkowałam też swoje szpargały. Moje koraliki w końcu uwolniłam z niewygodnych strunowych woreczków i za lokowałam je w nowych domkach.





a tak wyglądały przed


Moje słoiczki to nic innego, jak opakowanie po Biedronkowej :) soli do kąpieli,
swoją drogą sól nie jest zła a do tego nie droga.
Dla mnie dodatkowym plusem jest oczywiście wykorzystanie opakowań.
Naklejki usunęłam płynem do usuwania nalepek, kupionym w jednym z budowlanych marketów. Koszt buteleczki około 30 zł, butelka około 400 ml, bardzo wydajna mam już 2 rok. Dzięki temu specyfikowi usunęłam nawet datę produkcji, buteleczki są całe czyściutke :)
Następnie lekko je przepłukałam, czuć zapach na przechowywanych rzeczach,
co podoba mi się na filcowych kuleczkach.
Moje słoiczki lubię bo są lekkie i plastikowe :)



Bardzo dziękuję wszystkim za zaciekawienie moja Wielkanocną Wymianką,
szczerze mówiąc przerosło to moje oczekiwania :). Oczywiście jest mi niezmiernie miło, bo wiem, że podobają się Wam moje filcusie :)
Dziś poczyniłam pierwsze kroki by wywiązać się z moich wszystkich wymianek, mianowicie zamówiłam dużżżżoooo jajeczek :).
Jeszcze raz dziękuję.

Buźka,
Gosia

24 komentarze:

  1. Śliczne te nowe butelkowe domki dla Twoich koralików. Nie wiedziałam, że taki płyn istnieje, muszę zakupić. Nalepki są koszmarne i tak trudno je usunąć, żeby nie zostawiły śladów. Dzięki za info, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te płyny nie są rewelacyjne, ale zdecydowanie mniej roboty jest z tym :)

      Usuń
  2. Porządek bardzo ułatwia pracę, a na dodatek bardzo ładnie wyglądają Twoje słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jakoś zorganizować :), na razie z tym ciężko :)

      Usuń
  3. nie ma to jak dobra organizacja stanowiska pracy. Widzę, że zbieractwo nie tylko mnie opanowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, uwielbiam takie porządki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę żeby wykorzystać je do przypraw, ale trzeba by było je porządnie przewietrzyć i umyć.

      Usuń
  5. Fajny pomysł :) Ja zostawiam sobie nietypowe w kształcie słoiczki po dżemach i trzymam w nich guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz można trafić na ciekawe słoiczki :), i ja muszę zacząć zbierać guziczki, można z nich cuda wyczarować :)

      Usuń
  6. Porządek wzorowy:} bardzo mi się tu podoba i będę zagladać:}

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na spożytkowanie butelek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, co najważniejsze sa bardziej funkcjonalne dla mnie i ładnie wyglądają :)

      Usuń
  8. Super się prezentują w tych buteleczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, koralikom nic więcej nie potrzeba są ozdobą samą w sobie :)

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądają teraz Twoje koraliki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. buteleczki wyglądają świetnie:D nie wiedziałam, że jest wgl taki płynk do usuwania naklejek:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No i super:)Nic się nie zmarnowało,a do tego jaki porządek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buteleczki z Twoją zawartością prezentują się o niebo lepiej niż z tą solą. Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku myślałam że to butelki z ikei :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za wspaniałe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł na pojemniczki super :)
    Ja swoje koraliki zaś mam umieszczone w pudełeczkach takich małych po Biedronkowych sorbetach (były latem w sprzedaż) :)
    Nie ma jak ponowne wykorzystanie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, że ja nie pomyślałam o tych sorbetach, oj a miałabym dużo tych pojemniczków, mój Mąż je uwielbia :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...