sobota, 1 grudnia 2012

Mikołajkowe prezenty

Z okazji nadchodzący Mikołajek mam dla Was drodzy Członkowie małe drobiazgi. Prezenty są w podzięce za dodanie mnie do swojej obserwowanej listy blogów. Jest mi ogromnie miło, dlatego chciałam w ten sposób Wam podziękować i może trochę ośmielić nie tylko do zaglądania ale i komentowania.

Drobiazgi są dla : Ewam, Ela Lankiewicz, Pelasia, Jagoda Grzywacz, by Moniek, Martyna Muzyka

  Jeśli do końca 6 grudnia nie zgłosi się któraś z wymienionych osób wtedy jeden z pozostałych prezentów prześle pierwszej (drugiej, trzeciej itd) osobie (nie anonimowej), która po 6 grudnia napisze komentarz (akcja do 10.12.2012).


Wpiszcie w komentarzu co wybieracie, i maila (jeśli nie mam). Sprawdźcie w komentarzu czy nie ubiegła Was co do danego prezentu jedna z wyżej wymienionej osoby.



Do wyboru:

Hello Kitty - Origami 3D


 Świąteczna Ramka ze szpatułek

 

Bałwanek na świerkowej szyszce


Cekinowa bombeczka


lub Kartka But Mikołaja


Dodaje jeszcze Kartkę Aniołka do wyboru.



Pozdrawiam,
Gosia


7 komentarzy:

  1. SUPER!!..normalnie chciala bym wszystko :-) ale wybieram ... rameczke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może ktoś się nie zgłosi, to będziesz mieć szanse na jeszcze jeden :)

      Usuń
    2. Na to licze !!! hehe... :-P

      Usuń
  2. To ja poprosze jeszcze bombeczke...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowując :), jagodzi wysyłam ramkę i bombeczkę. Mam nadzieję że Ci się spodoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...