niedziela, 18 listopada 2012

Świąteczne zakupy

Jak święto to święto, trzeba było zaopatrzyć się w parę drobiazgów. 
Niestety z przykrością stwierdzam u siebie, zakupoholizm. Jak tak dalej pójdzie, puszcze dom z torbami. Nie dość że nie mam gdzie tego składować to po kilkukrotnej kumulacji te drobiazgi naprawdę sporo kosztują (wiecie jak to jest). Ale jak tu się oprzeć, zresztą wszystko jest potrzebne i basta!!! :)


Na pierwszym miejscu są styropianowe bombki.





Świecidełka, cekiny do ozdabiania


Gwiazdki




 

Kwadraty. koła



Szpilki krawiecki, szpilki ozdobne z czarnymi i kolorowymi główkami.
Małych Czarnych szpilek używam do wykonania oczu, większych do wykonania nosków. Szpilki krawiecki oczywiście do wszelakiego mocowania.



Pół perełki.



Ruchome oczy, dzwoneczki, pomponiki.



Nitki, niteczki, sznurki.


Wstążki.



Taśmy dwustronnie klejące - bezcenne.




Dziurkacze, ostatnio można było je kupić w biedronce po atrakcyjnej cenie 3 szt za ~ 10 zł.




Tusz, kreda - używam do wykonania policzków.



Szyszunie tez kupiłam, choć w okolicy pełno świerków i na nich szyszek, to skubane wysoko i nie chcą spadać.
Sprzedaż 15 szt za 2 zł + 8 przesyłka.




Woreczki celofanowe z których najbardziej jestem zadowolona, różne rozmiary
cena między 4 a 5 zł za 100 szt. Kiedyś kupowałam 25 szt za 3, 4 zł :(



Prawda że wszystko potrzebne ? :)
A po za tym szykuje się na mój pierwszy kiermasz, co prawda w szkole, ale od czegoś trzeba zacząć. Trzymajcie za mnie kciuki.

Pozdrawiam,
Gosia

3 komentarze:

  1. No no niezly arsenal :-) a i kiermasz...gratulacje i PoWODzENIa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie zapeszyć - Nie dziękuję :)

      Usuń
  2. Witam, mam wielki problem. Za miesiąc mam ślub i sama robię sobie winietki. Każdej ozdobiłam rogi pomarańczowym dziurkaczem z biedronki. Na ostatnich 20 szt.pękł mi dziurkacz.Dosłownie rozpadł się na pół. Nadmienię, iż tym samym ozdabiałam zaproszenia i chciałabym aby było to spójne. Zacinał się bardzo i po prostu przy ok. tysięcznym odpaleniu pękł. Mam prośbę czy mogłabym odkupić od Pani ten dziurkacz? pozdrawiam i proszę o kontakt 695971677.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...